Alhamdulillah CINTA Kami Masih Kekal Sampai Sekarang, Syukur YA ALLAH . =)

TENTANG SAIA : ABDUL BASITT ! !


~♥ abdul basit b.abdul rahman (=
~♥ sweet nine-teen
~♥ politeknik merlimau
~♥ dangar, pasir mas, kelantan
~♥ in relationship wif zulaikha aisya



~♥ nama dia ieyka (=
~♥ sweet eight-teen
~♥ SPM candidates 2011 .
~♥ padang siam,tanah merah,Kelantan .
~♥ in relationship wif abdul basit ^_^ .

OW , KITA CTERR SAL SAYA ERK ! SAL GF SAYA TUH BIAR DULU , KIHKIH !

♥saya nih simple jewp.
saya xensem tapi cumell lha jugak..hehehehe . .
 saya suke sangat menonton cterr komik jepun ,cam one piece , xde lha suka sangat bergambar , lau bergambar pon tuk gf saya jewp . .
 hehehe..saya ske pada kanak-2  . .
 saya paling ske warna  merah n hijau ..
nak tahu nape ? coz bagi saya warna merah nih penuh dengan keberanian  . .
 warna hijau buat hati saya jadi tenang . . 
saya ade kawan yunx paling terbaik lam hidup saya , mj ,, azim dan imie. .
 lau ramai lagilah saya suka . . 
xpe an asalkan bahagia jewp . . kan-3..ahak. =))
tak lupa jugak saya nih jenis yang 
^^ suke senyum (: , sebab senyum itukan satu sedekah ^^ .
senyum tak perlu kata pape-2
budak cumell nih lahir pada 15 JULAI 1993. zodiac  CANCER ~ 


' Dah Baca Erkk ? Like Cikit Boleh =)) '

3 ulasan:

Tiny Finger Point Hand With Heart